Breaking
Loading...

Find us on Facebook

Home » » Tolga Zengin: ‘Beşiktaş’ta çok mutluyum’

Tolga Zengin: ‘Beşiktaş’ta çok mutluyum’

Tolga Zengin: ‘Beşiktaş’ta çok mutluyum’

Kaptanımız Tolga Zengin, Antalya kampında bir basın toplantısı düzenledi.
Antalya kampında basın mensuplarının karşısına geçen tecrübeli futbolcumuz, kamp çalışmalarından hakkında çıkan yalan haberlere kadar birçok konuda açıklamalarda bulundu.
 
Tolga Zengin’in açıklamalarından satırbaşları şöyle:
 
“Güzel bir ortam var. Havalar ve çalışma ortamı gayet iyi. Pazartesi günü oynayacağımız Gençlerbirliği maçıyla lige başlayacağız. Herhangi bir sakatlık olayımız yok çok şükür. Bizi zorlu bir maraton bekliyor. Bu ara bize iyi geldi. Fiziksel ve mental olarak toparlanma sürecine girdik.
 
Derbileri kazanmak önemli ama her maça üç puan veriliyor. Büyük maçlarda on kişi kalmak sıkıntı yarattı, buna rağmen iyi oyunlar oynadık. Şampiyon olmak istiyorsak büyük maçları da kazanmalıyız.
 
Hakem hataları bize karşı biraz daha kolay oluyor ama o konuda konuşmak istemiyorum. Yöneticilerimiz bu konuyla ilgileniyordur. Bir hata varsa düzeltilmesi gerekir.
 
Ben bu kulübün kaptanıyım. Yakışmayan hiçbir şeyi yapmam. Beşiktaş’ta çok mutluyum. Buraya isteyerek geldim. Başka takımlardan teklif vardı ama ben gelmek istedim. Para konuşmadan geldim. Burada mutlu olmadığım yönünde haberler çıkaranlar yüz yüze baktığımız insanlar. Bu yalan haberlere cevap vermedim. Cevap vereceğım yer sahadır.
 
Stadımızın olmaması dezavantaj. Yönetim ve hocamız bizim için en iyi sahayı bulmaya çalışıyorlar biz de çıkıp oynuyoruz. Statsız şampiyon olursak bu daha anlamlı olur. Olimpiyatta oynamadıktan sonra nerede oynadığımızın önemi yok.
 
Avrupa’da güçlü rakiplere karşı oynadık, hepsine de üstünlük kurduk. Gerçekleşmeyecek bir hayal değil Avrupa’da kupa kaldırmak.
 
Zihniyetler değişmedikçe kuralların değişmesinin anlamı yok. Kaliteli yabancılar geldiği sürece sıkıntı yok. Yerli oyuncular da çalışıp performanslarını artırmalı.”




Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013. Odd Themes - All Rights Reserved